Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
Firma na życzenie wystawia faktury VAT. Aby ją otrzymać należy poinformować o tym naszą firmę poprzez e-mail oraz podać numer NIP.
Wypełnienie arkusza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów marketingowych przez naszą firmę . Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe, jest firma EDMAR z siedzibą w Szczecinie ul. Łukasińskiego 84. Przetwarzamy dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Klientem. Przechowujemy dane osobowe Klienta przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. (Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)
Kontaktowanie się z Klientem, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, odbywa się poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za zgodą Klienta - przez e-mail oraz telefon.
Formularze zamówień lub danych Klienta wypełnione nieprawidłowo są traktowane jako nieistniejące i jednocześnie otrzymują status - odrzucone .
Zamówienia można składac przez całą dobę każdego dnia tygodnia.
Akceptujemy PayPal - ażeby dokonać płatności za pomocą systemu PayPal należy użyć naszego adresu e-mail: tenissto@tenis-stolowy.fc.pl
Dla zarejestrowanych klientów przy zamówieniu: powyżej 250zł rabat - 5%
Dla zarejestrowanych klientów przy zamówieniu: powyżej 400zł rabat - 10%
Dla stałych klientów rabat - 7% (bez względu na kwotę zamówienia)
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Harmonogram realizacji zamówieñ:
dostawa towarów w ciągu 1-14 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia,
zamówienia nie potwierdzone w ciągu 2 dni roboczych nie będą realizowane.
Dostawa towaru odbywa się zgodnie z zadeklarowanym przez Klienta w zamówieniu sposobem:
za pośrednictwem Poczty Polskiej - dodatkowa opłata za doręczenie wraz z pobraniem wynosi wg. aktualnego cennika .
Przesłanie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Wszelkie znaki towarowe są znakami zastrzeżnymi producentów.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z biurem sklepu.